c41141dfd450f7bb36ff3f9a470b2e849a6f3f3a

İntikam Benim - İntikam Benim İZLE - İntikam Benim İNDİR - İntikam Benim TORRENT İNDİR - İntikam Benim TEK LİNK İNDİR - İntikam Benim FULL İNDİR - Torrent Film

İntikam Benim - İntikam Benim İZLE - İntikam Benim İNDİR - İntikam Benim TORRENT İNDİR - İntikam Benim TEK LİNK İNDİR - İntikam Benim FULL İNDİR


Filmin Özeti
Victor (Colin Farrell) patronu yüzünden ölen karısı ve kızının intikamını almaya çalışan, New York’un yeraltı suç örgütü liderinin sağ kolu olan cesur bir infazcıdır. Patronu gizemli bir katil tarafından tehdit edilince, Victor da detektifliğe soyunur. Bu sırada eski kurbanlardan biri olan Beatrice (Noomi Rapace) ise Victor’u baştan çıkarmaya ve ona şantaj yapmaya çalışır. Beatrice ile Victor’ın aralarındaki kimya onları şiddetli sonuçlara yol açan öç almaya sürükler.







İntikam Benim İZLE

İntikam Benim İNDİR

İntikam Benim TORRENT İNDİR

Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Torrent Film | Torrent Film | Torrent Film
Copyright © 2011. Torrent Film - All Rights Reserved
Template Created by Torrent Film Published by Torrent Film